- Vores hovedområde er IT Support, så har du en computer der ikke virker, en printer der ikke kan skrive ud eller måske et trådløst netværk der er ustabilt, så kontakt mELI på tel. 2277 3522, så finder vi en løsning. link Kontakt information

Support

Der er næsten ikke noget værre end når ens computer ikke gør som den skal. Om det er virus, defekt hardware eller bare pludseligt opståede problemer er resultatet det samme, for hvis computeren ikke kan virker, så kan man ikke arbejde.
For private er effekten at man kan ikke få skrevet mails til moster og man kan ikke betale den seneste regning fra Anders And.
For virksomheder er defekte eller langsomme computere en direkte årsag til faldende arbejdslyst eller endnu værre manglende mulighed for at arbejde, altså en direkte omkostning for firmaet hver time en medarbejder ikke yder det optimale eller er uarbejdsdygtig.
I takt med at computeren har vundet så stort indhug i vores dagligdag, er det blevet særdeles kritisk hvis der pludselig ikke sker noget når man trykker på tænd knappen.

mELI løser enhver slags problemer, og du vil som kunde altid kunne føle dig tryg når der bliver repareret på din PC. Vi tilstræber altid at have hardware hjemme til at løse selv de største nedbrud, og skulle din computer indeholde en del vi ikke har, så sørger vi for at få den bestilt så vi kan skifte den i løbet af få dage.

Vi arbejder både med udrykning i form af onsite support, eller indlevering til vores kontor. Som kunde vil du kunne opleve at vi rykker ud, laver en vurdering og giver en estimeret pris på en løsning, hvorefter vi tager PCen med tilbage til kontoret og laver videre på den der - Så skal du ikke vente 3 timer imens vi roder med din PC, og når vi har PCen på kontoret er det nemmere at gå til og fra projektet, det sparer begge parter både tid og penge.

mELI tilbyder telefonsupport i alle afskygninger. Som kunde kan det være alt efter dagligdags- spørgsmål, hjælp med hvordan programmer fungerer eller måske har du behov for at vide om din computers opførsel er "normal".

Erhvervskunder kan tilkøbe sig telefonsupport, eventuelt i forbinde med faste besøgsdage. Flere mindre virksomheder, med 10-20 computere og brugere, oplever at deres IT problemer ikke bliver løst, da mange problemer opstår, for derefter at give problemer, måske kræve at computeren bliver genstartet og arbejde tabt, hvorefter computeren igen kan arbejde. Når der så endelig kommer en IT kyndig forbi, så er medarbejderen ikke til stede i huset, eller uvidende om at det er nu han skal høre om hvordan problemet kan løses.
Med en fast tilknyttet IT konsulent i huset, hver torsdag mellem kl. 9 og 12, har medarbejderne mulighed for at kontakte denne og få løst deres problemer, til glæde for den enkelte medarbejder og virksomheden. Ligeledes kan virkersomheden slippe for mange af de typiske korte besøg hvor der kun er fokus på et enkelt problem.